Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Sedvanligt

Av arja - 18 november 2012 22:13

Jadå vilken dag :) det kan ej bli mer tröttsamt att få en kollega bli arg på en för ingenting. Ska man ändå stå där.. Ursäktandes .. För att man tycker om de. Ogilla starkt att göra det men i mitt nya liv är det viktigt att vara lugn å inte vara så där sårad-gråtande på arbetsplatsen om det vankas konflikt. Det där får man ju ta å blogga på sin lediga tid eller över en flaska vin heh :)
Trött är bara förnamnet. 2,5 h sömn åh det slår inget mot en förvirrad själ som jag i arbetet. Men masken på å sluddra vidare för artikulationen och uttalet påverkas tydligen.
"Va sa du" x flera måste betyda jag är för tysttalande.

En vanlig dag då livet känns betydligt svårare än vad det egentligen är:)) förtjusningen med att åka fast har försvunnit . Ang. Biljett kontrollanter.. Idag var det : låt de komma. Allt känns sedvanligt tråkigt och man känner sig alldaglig. Men men selfkontroll och diverse saker kan väl få en att känna sig ok . Bryta ner för en döende leopardunge var ju lite väl maffigt men starka bilder slår igenom fasaden .((

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av arja - 20 november 2012 13:46

Nöjer mig själv med att jag får lite lugn å ro innan hemska Kvällspasset idag på jobbet. Det är roligt att arbeta i grupp med fina kollegor men idag bytte en kollega mot dagspasset så jag är "ensam". Dock egentligen aldrig fysiskt ensam då vi jobbar ...

Av arja - 19 november 2012 15:43

Tvätt,disk, matlagning,torka tvätt, promenad fyra km, handla mat, röja ut badrummet innan renovering imorgon, laga mat, hämta tvätt, duscha, fixa sig själv och bio. Vaddå ledig dag hehe ;) somebody is a little "Monday" :)) Blir spännande!) ...

Av arja - 18 november 2012 22:13

Jadå vilken dag :) det kan ej bli mer tröttsamt att få en kollega bli arg på en för ingenting. Ska man ändå stå där.. Ursäktandes .. För att man tycker om de. Ogilla starkt att göra det men i mitt nya liv är det viktigt att vara lugn å inte vara så d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards